Sedakifatih Diş mi yoksa keşif mi anlamıyorum ama çok huzursuz ve sürekli eli ağzındaa salya akıtıyor ama diş kaşıyıcı tarzı şeyleri tutamıyor henüz oyuncak vs tutamadığı için ağzına sadece elini götürüyor sizce nedir ne yapabilirim
starwomen Sedakifatih dönem dönem oluyor o dönemlerde ben de çevremin söylemleriyle sürekli diş bekliyordum ama çıkmamıştı belki sizin diş olabilir değilse de normal her bebek yapıyor :)
Asym33 Sedakifatih O dönemde oluyor canım bizimde hep eller agizdaydi 10 buçuk aylıktı ilk diş cikardiginda
Sibelmuc Sedakifatih Diş kökleri oluşuyor. Bizim de 3.ayda başlamıştı 7 aylık oldu haftaya gelecek gibi ilk diş bakalım.
Patilimomm Benmde bebeğim 4 aylık eli surekli ağzında . Sürekli salyalari akiyo önü hep ıslak önlük dayandıramiyorum. Diş için erken mi acaba
Sedakifatih Patilimomm kişiden kişiye değişiyor eşim 4 aylıkken çıkarmış bu yüzden acaba oğlum da mı öyle o yüzden mi sürekli ali ağzında salyalar ve huzursuzluk var bilemedim
Miraynannesi Sedakifatih ellerini kesfediyorda olabilir dişte olabilir benim kızım 3aylikken başladı elini ağzına almaya 5bcuik aylıkken iki dişi birden çıktı dişte olabilir doktorunuza danışın dış jeli vermişti bize iyi gelmişti sonrada tedagil kullandik