Yigitefeninannesi_ Oğlumun kulağının arkası yara gibi biraz kızarıklık var bebegi böyle olan anneler ne kullanıyorsunuz
LaMamaDellaCicala Yigitefeninannesi_ benimde oyle olmustu kulaginin arkasi nemlendirici kremini surdum eve hidistan cevizi yagi verdi onu surdum gecti
Sebusebu Yigitefeninannesi_ benim kızım da olurdu. Doktor banyodan sonra mutlaka pamuk ile kurut demişti. Nemli kaldığı icin oluyor demişti
Endegerlimoglum Yigitefeninannesi_ benim kizimin kulaginda da var nemlendirici suruyorum ama gegmiyo. sebbei ne acaba nedej olurki
CaglaMenessa Yigitefeninannesi_ So Fly Ease All Mersin özlü cilt bariyeri, bizimkini bu geçirdi benim bebeğimin de boynunda vardı fıs fıs şeklinde birkaç gün günde 4 5 kez sıktım geçirdi çok şükür ben de tavsiye üzerine almıştım işe yaradı
Hnyramomm Yigitefeninannesi_ islak birakma canim banyodan sonra mutlaka kurut. Benim kizimin kulak arkasi ve biynu cok pisik oluyordu yara gibi kabarip kabuk tutuyordu ozellille kulaknarkasi. Bircok krem denedik yani ev resmen kucuk bir eczane oldu kremlerle ama gecmedi. Sonra eczane ama bitkisel ilaclar da yapan bir eczaneden eşim yapma krem almiş. Pembe kutuda kivami biraz sert. Onu surdum bir iki gune gecti. Cok sukur o zamandan beri olmadi hiç ,
MasalTekin Arkadaş krem çok iyi geliyor, kulak arkasına sürdüm geçirdi, pişik olduğu zaman bile kullanıyorum, arko birebir iyi geliyor
Elife05 MasalTekin Yigitefeninannesi_ bnım oglumdada vardı.doktorumuz kortızonlu kremler verdı ıstemedım surmek.vazelın yağı surdum.ıkı gunde gectı:)