DenizSayerr eşimin gözleri bu renk evde sönük bir yeşil mavi arasi ama dışarıda mavi oluyor, ben bildiğimiz kahve oğlumuz mavi gozlu ben de eşiminkine benziyor dedim göz doktoru seviyordu çok güzel rengi var falan diye. Göz doktoru da bu renk ela dedi, eşimin rengi için. Ela renk gölgede, evde sönük yesilimsi renk oluyor üst fotodaki gibi hava güneşli ise mavi veya yemyeşil oluyormuş. O yüzden biliyorum bu rengi. Ela ama büyüdükçe kahveye dönük Ela olacak diye düşünüyorum 24 aydan sonra belli olur ama mavi değil o net. Mavi goz gölgede bile masmavi görünür belli eder 💖