Hsrtt cok şükür bulaşmadı canım çok korkmuştum ya kesin bulaşır dedim sonuçta aynı yatakta yatıyorduk aynı koltukta oturuyorduk vs… esimin aralık başında birden başladı kaşıntı ben hatta dalgasına takildim uyuz olma sakın diye eşim korktu hatta gel yarın hemen doktora gidiyoruz salgin var zaten dedim, bir de eşim hata yaptı aldığı bir şeyi dalgınlığa geldi evde hemen üstüne deneyip çıkarttı kesin öyle bulaştı eşime, doktora gittik doktor esimin anlatımına göre uyuz dedi. Losyon verdi kwellada. Hepiniz kullanın ne olur ne olmaz dedi. Hepimiz sürdük 3er gün sabah akşam. Ocak ortasında tam 1.5 ay olmustu esimin kaşıntıları yüzde 95 geçmişti kontrole gittik doktor baktı yeni lezyon göremedi geçmiş duruyor ama iyice garanti olsın dedi o kükürtlü karışımdan yazdı. Sadece sen kullan dedi eşime. Eşim onu kullanınca tekrar kaşınmaya başladı baya, ya cildini kuruttu ya tekrarladı bilmiyorum artık. Şubat sonu gibi kasintilar azalmaya başladı, bak 4 ay oldu ben daha odaya 2 gün önce geçtim esimin yanında yatmaya😂 psikolojik olarak korkmuştum çünkü, şuan iz vs birşey yok vücudunda, inşallah daha da tekrarlamaz diyorum gerçekten korkunç birşey. Benim psikolojim öyle bozuldu ki her an diken üstündeyim abartmıyorum acaba eşimde yine tekrar eder mi acaba şimdi yatak odasına geçtim bana geçer mi acaba bisey olur mu hep böyleyim inan ki :) ne olur ne olmaz ben bile banyodan sonra sirkeli su dökunup öyle çıkıyorum banyodan düşün yani. Hâlâ çamaşır makinasında yumuşatıcı gözüne beyaz sirke koyarım mesela, 60tan aşağı yıkamıyorum çamaşırları falan