Kızlar 2 haftadır başımda birşeyler dolaşıyor kesin bit var ama bit şampuanyla kaç defadır yıkıyorum bit taragiyla sürekli tariyorum 1 tane bile gelmiyor tarağa sirke de yok eşim baktı ablam baktı ama hiç bişey görmediler ama ben deli gibi kasiniyorum çok kötü psikolojik diyolar ama değil dolaşıktiklarini hissediyorum lütfen bi önerisi olan varsa söylesin napicagimi şaşırdım niye hiç görünmuyorlar ve ölmüyorlar napicam bilmiyorum