Ben bardagi hic kullanmadim. Sadece bezin ön kismini bol bagladim ve zibinin citcitini acik biraktim. Bakiminada gelirse merhemini her bezlemede kullandim, islak mendil o kisim icin kullanmadim ve günlerini doldurdukdan sonra bir süre boyunca sampuan fln kullanmadim.
Zaten en iyi ilac kendi idraridir.
Yüz üstü yatirmayi hic demedim, zaten benimki daha bir aylikti