Hanifecoskun benim 3.cü bebegim. Ellerinizden öper ikitane oglum var, 3.cüncüsü de kiz. biri 8 bucuk yasinda öteki 7 yasinda, aralarinda 1 bucuk yaş var. Benimki de gün icinde cok agliyo. Evde resmen kendimi kanguru gibi hissediyorum, anakucagina koyup evin isini o sekilde yapabiliyorum, yada biri olcak yanimda bebege bakicak bende is yapcam. Yoksa tek iken anakucagi. Yoksa affedersiniz evi b.k götürüyo. Yine yapmaya calisiyorum ama olmuyo. Oglanlar da okula gidiyo. Benden baska kimse de almiyo okuldan. Hersey bana bakiyo. Annem var ama onunda kendine göre isleri var.