Sinemkaan25102022 Benim çevremdeki erkek çocukları inanılmaz usluydu hep. Anneleri kızımı görünce şaşırıp sabır dilerdi bana. Hurafe o. Bebekten daha erkekleri paşam diye yetiştirip kendileri şımartıyor bence😃 Kızlarla sürekli oturup evcilik oynamaya çalışırken erkeklerle koşmaca oynuyorlar. Sonra da erkek çok hareketli😬
Şimdi bir de oğlum var 2,5 yaşında. Kızım daha hareketliydi