Srap valla benim kızım da 11 aylık sürekli bas bas bağırma, kafasını oraya buraya vurma, bana eşime vurmak yırtma saçımızı çekme, istediği olmayınca çıldırma başka bir çocuk oldu tanıyamıyorum evladımı. İştah da berbat yemek görünce kaçıyor resmen çocuk. ya çok zor gerçekten sabrım sınanıyor ya