Sennurrr Kızlar bebeğime yoğurt yapıyorum ama çok ekşi olmuş. Tatlı olması için püf noktası falan var mı acaba sizin yoğurtlar nasıl bebeğim yiyemiyor
Kayra_68_aksaray Sennurrr sıcak mı yapıyorsun acaba bide sürekli üzerine bez koy suyunu alsin tatlaniyo suyu gidince
Olimbonii Sennurrr Ya sicak kaliyodur sütünüz yada disarda cok bekletiyosunuz ben genelde firinda mayalarim 5-6 saat bekletirim oyle koyarkm dolaba biraz daha bekletince disarda eksi oluyor
EgeHan24092022 Sennurrr ya ben ne yaptıysam tatlı yapmayı beceremedim sıcakta mayalamadım sonra internette hazır yoğurtla mayalarsak tatlı olcqğı yazıyodu hazır yoğurtla bir kere mayaladım hazır yoğurt gibiydi sonra hep o mayayla yaptım bebeğime gayette güzel oluyo
Sennurrr Kayra_68_aksaray fırın içinde ağzı açık mayalıyorum sulanmıyor taş gibi tutuyor maşallah ama işte çok ekşi
Olimbonii Sennurrr Ben firin icine koyuyorum ustune bez örtüyorum 5-6 saat duruyor sonra aliyorum kapagini kapatip dolaba koyuyorum guzel oluyor
EgeHan24092022 EgeHan24092022 birde eğer bebeğin daha küçükse fazla tüketemiyodur henüz küçük ufak kavonozlara mayala ben 1 kere büyük kavonoza mayaladım hemen tüketemedimiz için sona doğru oda ekşimişti sonra tekrardan hazır yoğurtla mayaladım
EgeHan24092022 Sennurrr pınar almıştım bir kere yaptınmı zaten hep o mayayı kullanırsın hazır yoğurt kadar tatlıydı. Oğlumda çok beğenerek yiyor dene kesinlikle fırınla falanda denedim eğer mayan hafifte olsa ekşiyse olmuyo bence
Cimcikbasan Mamayı daha az kullanın. 1 litre süte tatlı kasigindan biraz az maya kullanıyorum cok güzel oluyor
Kupelikiz_1 Sennurrr mayanızı yenileyin bence. Ekşi olan yoğurdu mu maya olarak kullanıyorsunuz tekrar ?
Uykusuzhergeceeee Sennurrr mayasını çok koyarsınız o da ekşi yapar ne kadar süte ne kadar maya koyuyorsunuz?
EgeHan24092022 Sennurrr benimkide 7 aylık hiç uğraşma direk hazır yoğurtla dene mis gibi tatlı yoğurdun olur inşallah