Merhaba çocuklarım için günlük kefir yapmayı düşünüyorum bunun için trendyol’dan kefir mayası aldım bir çay kaşığı kadar var Bir su bardağı süte mayaladım fakat hala sıvı halde 48 saat oldu nerede yanlış yapıyorum acaba bilgisi olan var mı yardımcı olabilir misiniz.