Munevver53 gayet normal bi durum genetik faktorlere bagli olarak bazi bebekler erken dis cikarir, dis doneminde huysuzluk istahsizlik ishal ates olabilir her bebek farkli tepki verir. Kizim alt dislerini cikarirken sadece huysuzlanmisti simdi ust dislerini cikariyo ates ve istahsizlik var napalim anneleri olarak gonullerini hos etmeye calisicaz