ozlemm2524 Merhaba, bebegim 11 aylık ve ayakları üzerinde duramiyor. Bassın diye tuttugumda direkt oturuyor. Doktor muayenesinde herhangi bir sıkıntı da yok. Bu durumu yaşayan, önerisi olan var mı acaba?
Agustosbocegii ozlemm2524 bizde 8 Ay 17 günlüğüz bizimkide basmak istemiyor hemen havaya kaldırıyor ayaklarını. Bazende basiyo anlamadim gitti
Blessed ozlemm2524 11 aylıkken anca bastı yere sonra direk elimizden tutarak yürüdü. Şuan 15 aylık daha kendi yürümüyor bir sorunu yok nöroloji vs baktı siz yine de 12.ay kontrolünde doktora söylersiniz durumu