Arkadaşlar merhaba bugün ameliyat sonrası 4. Günüm. Yarın duş alıcam inşallah ilk duşumu🙈 sizlere sormak istediğim bu süreçte korse veya pansuman açısından neler yaptınız nasıl toparlandınız. Benim hala ağrılarım çok oturup kalkamıyorum rahatlıkla ne yapmalıyım nasıl çabuk toparlanırım. Korseye başlamalı mıyım