Merhabalar, bebeğim 2,5 aylık. Doğduğundan beri silikon uç ile emziriyorum. 1 hafta önce online danışmanlık alarak bıraktık . Emiyor fakat meme ucu yara oldu. Kremlerle tam iyileşti derken bugün yine yara oluyor. Sanırım emzirme tutuşu doğru değil.
Nasıl uygun tutuş sağlayabilirim video izliyorum ama onlar gibi yapmaya çalışıyorum ama yok yine düzgün emmiyor. Emzrirken acı çekiyorum. Benim gibi durumu yaşayan var mı? Nasıl doğru emzirmeyi başardınız?