Asyaveannesi04 Tatli_Bir_Anne_ ne kadar sildiysem de yıkatma gibi olmuyor, eve yıkamacı çağırıp yıkatıyorum koltuk, yatak
mysaa1 Tatli_Bir_Anne_ beyaz sirke ve Arap sabunu ile siliyorum ılık su yapıyorum . Ama tabi yıkatma ayrı 😊
Grupyildizi midekoruyucu ortu sanki daha cok yapistiriyor kiri bence acik renk koltuklarima seriyordum daha cok kir oturdugunu fark ettim kaldirdim siliyorum daha rahat oldu serekli siliyorum bastirmadan daha temz oluyor ortu yapistiriyo kiri
Tatli_Bir_Anne_ Asliihnnomerr en güzeli 😂 Bebek olunsa salya kusmuk vs olmuştu, şimdi yaza giriyoruz bir sileyim dedim 😃
midekoruyucu Grupyildizi yok bacım ben yapamam öyle. Silemem ki bileklerim ağrıyor hemen. Çok pis oluyor bizim ev örtüsüz koltukların üstünü düşünemiyorum 🙈
Tatli_Bir_Anne_ mysaa1 yıkanmadan herkes memnun sanırım, ben hiç yıkamadım, koltuklarında 2 yıllık daha
ikibebelikanne Tatli_Bir_Anne_ beyaz sirke, bulaşık makinesi parlatıcısı karıştırıp siliyorum, hatta bu gün silmeye niyetim var işlerimi yetistirirsem siler, öncesi sonrası resim atarım mis gibi oluyor
cemreninannesi_ Tatli_Bir_Anne_ ılık suya beyaz sabun biraz da toz çamaşır deterjanı koyuyorum öyle güzel temizleniyor
Yamanmoms Tatli_Bir_Anne_ silince toz kir iyice sungerin icine giriyor bence en guzeli senede 2 kez yikatmak
Pikapikapikacuuu Tatli_Bir_Anne_ Geçen yaz yıkattım. Kirlendiğini hissettikçe beyaz sabunu sıcak suya rendeliyorum öyle siliyorum miss gibi oluyor.
Tatlican Pikapikapikacuuu Bende beyaz sabun ve leke cikarici koyup siliyorum leke yok ama guzel olsun diye oturmaya gelenler begendi neyle siliyorsun dediler
Pikapikapikacuuu Tatlican Hangi leke çıkarıcı kullanıyorsunuz? Ben aspirin diye bir sprey aldım. Onunla siliyorum leke çıkmazsa.
midekoruyucu Tatli_Bir_Anne_ benimkiler de öyle. Minderlere örtmüyorum. Arkadan geçiriyorum. Minderlerin kılıfları da çıkıyor zaten makineye atıyorum onları
Asyaveannesi04 Tatli_Bir_Anne_ armut.comdan çağırıyorum çıkan suya inanamıyorum her seferinde 😅 ki dysonla sürekli de süpürüyorum yani
Asliihnnomerr Tatli_Bir_Anne_ örtü kullan canım koltuk örtüsü kullanıyorum ben kalın böyle trendyolda kaliteli var silmene gerek kalmaz atarsın makinaya 😌🥰