Ozlem89 Merhaba 3 yaşındaki kızımın çürük dişi vardı dişinin yarısı kırılmış pazartesi gününe hastaneden randevu aldım başınıza gelen var mı şimdiden herkesin bayramı mübarek olsun
Endegerlimoglum ya cok gecms olsun kirilmadan goturdunuz mu hic benim oglumunda disi curuk yapmadi bisey ozele götürmüştüm. ama mutlaka dolgu kanal vs bisey yapilmasi gerekiyormus
Ozlem89 Endegerlimoglum çok teşekkür ederim götürmemistim çok az çürüktü sabah fark ettim kırıldığını inşallah bir çözüm bulunur çok üzülüyorum kuzenim diş hastanesinde çalışıyor ona fotoğraf attım ilaç yazdılar pazartesi gününe randevu aldim