Kursun arabası muhtemelen i20 veya benzeridir. O arabalar çok kullanılmaktan falan debriyaj kavraması biraz farklı oluyor o yüzden arabayı bağırtarak kaldırmaktan korkmayın zor kalkıyorsa iki kere stop ettirince kalıyorsunuz çünkü ama araba bağırdı biraz fazla gazla kalktınız vs bunlar sorun olmuyor. Ben yokuşta kalkış sırasında solumdan bi tır beni sıkıştırmıştı yanımdaki müfettişe bakıp gazı kökledim kurtardım adam şoka uğramıştı bembeyaz kaldı sonra ben olsam ezilmiştik iyi çıktın dedi. Yani mükemmel kullanmaktansa arabayı yönetmek daha önemli. Birde eğer heyecanınız varsa mutlaka yenin ben heyecan problemi hep yaşamışımdır ellerim ayaklarım buz kesiyordu 🤦🏻♀️