Sut sagarak beslemeye çalıştığım etmeyen mama da yemeyen bir bebegim var şimdi 13 aylık kaç aydır doğru düzgün kilo almadi doğum gününden sonra hastalık ve dış dönemi ile gram bile almadı bu ay. Bana iştah açan ne onerebilirsiniz neyi farklı yapmaliyim nasıl beslemeliyim tüm önerilerinizi bekliyorum .