6347-s Kızlar yüksek tansiyonum var ve sezeryan oldum nasıl beslenmeliyim neler yemeliyim nelerden uzak durayım benim gibi olan bar mı
Ysgl26 6347-s gebelik kaynaklı tansiyonsa doğum sınrası dğzeliyor canım.. notmalde zaten tansiyon hastasıysan zaten bilirsin napman gerektiğini.. yine de çok tuzlu yağlı baharatlı yeme hem bebeğe zarar hem acayip ödem yapar sezaryen sonrası zaten ödem oluyo
Mommyhann Benimde gebelik tansiyonum vardı doğumdan sonra düzeldi öyle pek dikkat ettiğim birşey olmadı zaten ilk zamanlar sürekli sıvı beslendim süt arttırıcı şeyler yedim içtim