Ci2017 Bebeğim aç meme reddi yasiyorum biberonu da tutmuyo lonsinoh kaşık biberon dendim onunla doğru dürüst icmiyo ne yapmam lazım biberonu alması için çok caresiizmmm
mucizeminnosum Ci2017 benim bebeğimde meme reddi yaptı 3 aylık falandık koltuğa yatırıyodum bende önüne dizüstü çömelip bi elimde çıngırak diğer elimde göğsüm çıngırak çok dikkatini dağıtıyodu bide kırmızı balık şarkısını söylüyodum öyle öyle dikkatini dağıtıp tutturuyodum memeyi yoksa basıyodu çığlığı asla almıyodu memeyi kendini geriye atıyodu bide instagramda bi emzirme danışmanı biberon tutmuyosa ucunu biraz ısıtın demişti çalışan bi anneye onu da deneyebilirsiniz sabır işi meme reddi ama pes etmeyin sütünüz varsa boşa gitmesin yani illaki alır ama zorlamadan bi şekilde dikkat dağıtarak
kubraphoto Ci2017 sakın panik olmayın sadece bebeğe hissettirmeden ısrar edin memeyi ve mutlaka doktorunuza danışın sakın hafife almayın ciddi bir konu çünkü
Ipek222 Ci2017 bence mutlaka deneyin ben hiç denemedim ama meme reddi olmadan besleme için güzel bi yöntem olduğunu çok duydum
Ci2017 mucizeminnosum bende bazen kucakta sallıyorum tutturuyorum yada gezdirerek te emiyo biraz sonra birakiyo işte agliyo
mucizeminnosum Ci2017 öyle öyle alışcak gerçekten çok sabır gerekiyo geçici ama sabretmezseniz kalıcı hale gelir bide biberona alışmasa daha iyi akış hızına alışınca o da meme reddi yapıyo kaşık biberonla az az deneyin en azından red yaptırmıyo o kafası dağıldıkça tutar memeyide zaman lazım biraz
Ci2017 mucizeminnosum bende asla vermek istemiyorum zaten biberon ama napim 1 aydır böyle çok çaresiz kalıyorum aç kaliyo her yolu deniyorum sizin öyle yapa yapa geçti mi peki ne kadar surdu
63_hulya_63 Ci2017 enjektöre çek canım ağzına Sık bekle tutsun bidaha sık bu şekilde verdim ben bazen iştahsiz olduğu zamanlarda
aysegulcetin Ci2017 bende ayakta emziriyordum, evin içinde gezerek emziriyordum o şekilde sakin oluyordu. Bazıları da duşa girip memeyi teklif ediyormuş, çok işe yaradığını duydum İnşallah sizin işinize de yarar
Liiii Ci2017 göğüs ucu biberon mama sırınga duşta emzirme ayaktahrr şskie girdik kızımla aştık cok şükür bir ara tek meme gittik bir gün birini verdim taki öbürü şişip süt dolana kadar sırınga kolay olur su sürecte hem parmağınuzı meme sanat alışır biberon gaz yapıyor
mucizeminnosum Ci2017 bizim de 1 ay belki 1,5 ay sürdü o yüzden sabır işi diyorum ya insan üzülüyo bebeği aç kalacak diye bi amuda kalkmadığım kalmıştı benim de çok şükür geçiyo sonunda kazanan siz olursunuz inşallah🙏🏻
Sekerpare_ Ci2017 Benim kızım da doğduğundan beri biberon tutmadı sadece meme emiyor. Bu ara memeye gelince ağlıyor bende önce sakinleştiriyorm ondan sonra teklif ediyorum
Liiii Ci2017 evet duşta verdim memeyi hem ten teması olmus oldu hemde duşta göğüs ucum cıktığı için kolay aldı bi süre tek meme gittim