@Hanzadeeee benim kızımın gözünde de sürekli oluyodu ya saçı fln da giriyordu baya uzun uzun hala giriyo saçları ben bir mendilin ucunu hafif ıslatıp yavaşça alıyordum ama zararliymis geçen sabah gözünde kocaman saç vardı resmen kendi saçı çıkaramadım gözleri kıpkırmızı oldu yok çıkmadı hastaneye gittik yıkadılar öyle çıkarttılar elinizle fln almayın sakın dediler bir mendil verdiler bana