Kızlar 18 aya kadar kaşık kaşık kellepaça çorbası dahi içen çocuğum artık hiç bişi yemiyor . Şuan 26 aylık. Aşırı yemek seçiyor. Bi tek pilav makarna felan yiyor. Kokan hiç bişi yemez. Et çeşitleri , yumurta peynir vs. Ketçap sıkıp yedirdim 1-2 artık öylede yemiyor. Zorlamam asla. Önüne koyarım kendi yer ya da yemez. Yemezse tabagını ittirir . 1 ay oncesine kadar seçenek sunardım. Doktorumuz yanlış yaptıgımı söyleyince secenegıde bıraktım. Bi şekilde bişiler yiyor tabi ama sağlıksız hep hamur işi. Geçer geçer dedim de 8 ay oldu hala geçmedi. Bi içtiği mercimek çorbası onun içine mınık mınık kıyma attım mesela kıymalarıda ayıkladı yıne yemedi. Yogurdun ıcıne attım yok kendini kusturdu yanlıslıkla yedi diye. Tabakları deseniz şekilli şekilli tabaklar aldım. Gayette tatlı tatlı hazırlıyorum. Mesela kalp şeklinde kaşar kesiyorum vs. Kuru üzümlerle süslüyorum sırf yesin diye. Yok bu yöntemde olmadı. Bu arada sebzede asla yemez. Bi tek patates kızartması yer. Haşlanmış patateste yemez. Fasülye gibi baklagillerde yemez. Napıcam ben ?