Twin_mom Ben uyuma saatleri gelince direk beşiklerine yatıyorum yanlarında uykuya dalana kadar bekliyorum. 2.5 aylıkken başladım öyle yapmaya cumartesi 4 aylık olacaklar. Sizinkiler kaç aylık
ikizannessi Twin_mom o aylarda benimkilerde öyle uyuyordu 4 aydan sonra değişti şuan 5.5 aylıklar sallıyorum pis pis açıyorum öyle uyuyorlar
Sefa-Eda Benimkiler 4 aylık, kızım uyku gerilemesi yaşıyor, savaş veriyoruz uykuya dalana kadar. Oğlum daha rahat kucakta hemen uyuyor sonra yerine yatırıyorum