Kızlar sezeryanla iki ay önce doğum yaptım. Ama genitalimde inanılmaz kötü bir koku var. Sanki koltuk altı teri gibi kokuyor. Sürekli iç çamaşırımı da değiştiriyorum ama geçmiyor. Yıkanıyorum 1 saat sonra yine aynı koku geri geliyor. Doğum yaptığım doktor özel klinik işletiyor. Hocaya yazsam muayene olmadan böyle bir şeyi sormam ayıp olur mu? Bide hiç genital koku ile karşılaştınız mı?