Rumeysaerva Streptekok kardeşimin eşi de günü geçmesine ragmen yapmıstı 1.2 cıkmıstı adet olmayınca 2 gün sonra tekrar yaptılar 2000 lerde cıkmıstı su an 22 haftalık hamile
Aylin1122 Streptekok şu an gebelik yok demek.Benim adetime 3 gün kala 36 çıkmıştı.Erken gebelik testinde silik çizgi çıkmıştı sonra kan vermistim.sizin yok ama adet olmazsanız tekrar yaptırın
arassmomss Streptekok Regl gecikmesini bekleyin benim geciktikten 3 gün sonra 681 çıkmıştı. 5′in altındaki değerler gebelik yok demek oluyor.
myemye_12 @Streptekok hamile değilsin canım 5 üzeri olması gerekiyor ben ilk ogrendigimde 550 di hamileydim yani
Serapymkylcn 0-5 referans aralığı arkadaşlar 5 üstü oda en az 20 falan olmalı bence bende daha adetıme 4 gün kala baktırdım 30 du şuan 4 aylık kızım var 🤲🏻
myemye_12 @Streptekok onu bilmiyorum tam ben 2 hafta gecikince yaptığımda bu şekilde çıkmıştı ama bazılarında adet olmadan önce bile çıkıyor sizinki geçti mi
Streptekok myemye_12 2 ay önce doğum yaptım 40 im çıkınca lekelenme geldi bitti. Dr bugün gittim rahim duvarin kalın dedi ya adet ya da hamilelik dedi.
Streptekok Aylin1122 dr gittim bugün. 2 ay önce doğum yapmıştım. Rahim duvarı kalın dedi ya adet olacaksın ya da hamilesin dedi. Kan verdim o değer çıktı