Denizbeyy Arkadaşlar 2 ay önce spinal doğum yaptım. Ve gittikçe yüzümde tüyler arttı. Zaten kilolarım da duruyo İyice özgüvenimi kaybettim. Bu tüyler geçici mi yaşayan oldu mu hiç?
durukusunannesi_ Denizbeyy muhtemelen hormon değişimlerinden kaynakldır bende tam tersi oldu pcos vardı boynumda tüyler çıkardı doğumdan beri çıkmıyor. Bence devam ederse kadın doğum da kan tahlili yaptırabilirsiniz
Aylin1122 Denizbeyy Hormonlardan oluyor benimde öyle oldu . Kolumda çıkardı lazer e gitmiştim yarım kaldı sonra gebelikte çıkmadı hiç kolumda mesala sonra gebelik bitince eski haline döndü.Bende yüzüme lazere gidicem aynı durumdayım .
Denizbeyy durukusunannesi_ siz söyleyince farkettim boynumda da varmış🤦🏻♀️ Umarım geriler ve dökülür