PatronBebek Kızlar saçımı boyamak istiyorum da hani diyorlar ya saçın yıkanmamış olması gerekiyor tutması için diye. Şimdi ben dün yıkadım saçımı bu şekilde olur mu? Tutar mı yani. Hergün duşa girmeden de duramıyorum girmeyecektim aslında ama dayanamadım 😄
_kizimveannesi29 PatronBebek her gün duş alan ben saçımı da bir önceki gün hatta sabahında bile duş alarak boyamistim🥲😁
Halimea PatronBebek benim kardeşimin saçları kıvırcık önce saçlarını yıkar ,tarar ,kuruduktan sonra da boyar. Boyada tutuyo sacına.
Msa0360 Sekerpare_ onun nedeni aslında boya tutmaması değil kafa deriniz yara olmasın saçınız zarar görmesin diye saç yağlı olduğunda kendini besler
Fusunf PatronBebek şuan kuafördeyim ve dün duş aldım bende hep duş alıp kuaföre gelirim😀 yanı 8 senedir bu böyle 😀
a07 PatronBebek isterseniz biraz zeytinyağı veya hindistan cevizi yağı ekleyin boyaya . Hem deriniz yanmaz hem de saç zarar görmez. 14 yaşımdan beri saçımı boyuyorum tecrübe konuşuyor 😂
DarkSwan PatronBebek 3 gün önce sabah banyo yaptım, akşam saçımı boyadım. Gayet güzel tuttu. 😀 Boyayın bence bir şey olmaz. Ama saç diplerim, her zamankinden fazla yandı nedeni temiz olmasımıydı bilmiyorum.