kızlar bebeğim gayet keyifli emiyordu benim de göğüslerimde bir sıkıntı yoktu sütüm de yetecek kadar geliyordu yani buraya kadar herşey yolundaydı bir akşam canınız çekmesin kavurma yedim ( çok iyi süt yaptığını duymuştum) gerçekten de yaptı göğüslerim baya baya doldu. Bende fazla olanını sağayım dedim oğluma biberonla verdik nolduysa o günden sonra oldu oğlumun ağzında pamukçuk çıktı benim göğüslerim sızlıyor uçları yara oldu yara ve sızı beni mahvediyor. Nasıl geçer bu yara önerisi olan var mı? Sızı pamukçuğa mı bağlıdır ne yapmam gerek emzirme ızdıraba dönüştü dönüşecek 😞önerilerinizi bekliyorum