merveyildirim06 Merhaba kızlar. Oğlum 15 aylık. Su içiremiyorum asla. Ağlıyor içmicem diye. Su içirecek yiyecekler veriyorum. Yine içmiyor Biberon denedim. O da işe yaramadı ne yapmak lazım önerilerinize talibim.