Beren2323 gazini çıkartmadan yatırdıysanız burnumdan ve ağzından kusar boğulma tehlikesi olur çok dikkat edin benim kızım 2. Günlüktü oldu çok korkmuştum ağlamıştım birşey olucak diye hiç basından ayrılmıyordum ve kimseye vermiyordum birşey olur diye ☹