Kızlar merhaba kuzum 4.5 yaşında geçen hafta klamoks antibiyotik kullandık cumartesi bitti pazartesi sabah uyandığında kızımın vücudunda döküntüler gördüm hemen dr gittik ateş sonrası döküntü dedi kan tahlili yaptı yolladı dayanamadım özeldeki dr mesaj attım resmini ürtiker bu dedi hemen gittik serum taktı içine antihistaminik koydu sanırım serumdan 1 saat sonra kızımın döküntüler biraz soldu alerji şurubu yazdı bi de akşamları veriyorum sıkıntı şu ki döküntüler bi azalıyor bi artıyor kafayı yicem yine mi alıp gitsem dr artık bu 4.olacak gidersem dr yapacak bişey yok krem sürüp beklemekten başka diyor