Deletedmom115 4242g Ben ikisini de kullandım ikisi de gayet güzel mamalar yani hangisini alırsanız alın güzel yani.
Aylingneess 4242g evolvia iyi içerik olarak geçenlerde araştırdım bütün mamaları şuan için en iyisi hipp evolvia bende evolvia kullanıyorum hipp alıcam bitince denemek amaçlı
PrensesAlin Biz evolvia kullanıoruz üçüncü kutu bitmek üzere ek gıda da alıyo tabiki ama yaradımı yaramadı mı pek de fark etmedi.. içerik olarak diyosanız evolvia daha iyi
Fatmanaz 4242g kızıma 11 mama denedik hiç birinden 2. Yudumu almadı evolviayı yedi 😂 4 aydık kullanıyoruz
mervealtinbas 4242g Karşı komşum sma kullanıyordu mamanın suda erimediğini söylemişti, içeriğini değiştirmişler galiba Evolvia fason üretim yapıyormuş..
gulcan_cem_gulce 4242g Ben 7 aydır sma kullanıyorum yeğenimde sma ile büyüdü herhangi bir sıkıntı yaşamadık 3180 doğmuştu sarılık vs olunca 2750 kadar düştü şuan 9 kilo maşallahı var severek içiyor.
Tontisimm Doğduğundan beri sma kullanıyorum.. öbür ay son hatta çünkü 1 yaşına giriyor🤲🏻 Tavsiye ederim güzel mama👍🏻