Kızlar yeni doğum yaptım. Emzirme ödeneği eşime yatmış onda sıkıntı yok. Ama anlamadığım doğum parası sadece sigortası olan annelere mi yatıyor? İkisi arasındaki fark nedir? Ben sigortalı değilim ama çevremde sigortası olmadan alan anne var nasıl alabilirim biliyor musunuz?