Kizlarrr bebeğim 15 aylık, yahu bensiz bir adım atmıyor tonla oyuncağı var oynamıyor gelip bacaklarima yapışıyor, iki dk oturayim TV bakayım diyorum dibimden ayrılmıyor kucağıma çıkmaya çalışıyor,evi toplayım diyorum peşime dolanıyor onunla ilgilenmiyorum diye ağlıyor,tuvalete gidiyorum koşa koşa peşimden geliyor banyoya alana kadar ağlıyor. İstiyorum ki şöyle otursun bensiz oyuncaklarıyla zaman geçirsin bende biraz kendi kendime kalayım .vallahi çıldırcam artık o kadar yoruyor ki bu durum beni nefes alacak vaktim kalmıyor sürekli onunla oyun oynayım istiyor .. sizlerin bebislerde böyle mi ya nasıl alıştıricam kızımı kendi kendine oynamaya Allah aşkına fikir verin bana .. 🥺