Merhaba kızlar 3 ay 20 günlük kızım var ortalama bir haftadır sürekli bağırıyor 😢 biz bakmayalım keser belki dedik bakmadığımızda ağlamaya dönüyor bağırması nedenini bir türlü anlayamadık😫 başına gelen var mı? gündüz uykularımız da kalmadı perişan haldeyim😢