Minnikkizz Kızlar daha önce yemeğini yatırarak yediriyordum felan şimdi mama sandalyesi aldım kahvaltısını yaptırdım biraz ağzı biraz yüzü yedi 😀 başlarda kaşığa atıldı sonrada kafasını çevirdi istemedi doymuştur demi ya emin olamadım
nazlimom_ Minnikkizz eğer oturabiliyorsa mama sandalyesi daha iyi tabikide midesine daha kolay iner oda alısır mama sandalyesi cok büyük rahatlık😂
Jsjshsh Minnikkizz benimkide doyduğunda kafa çevirdik elleriyle mama sandalyesine vuruyor sinirle 😅😅😅 bazen bir kaşık daha yesin diye zorluyorum 😅
oglumubeklerken Minnikkizz ek gıdaya geçtiğimiz günden beri mama sandalyesinde yediriyorum. 16 aylık daha bir defa yatarak yedirmedim. Gayette karnı doyuyor çok şükür. Hayatta cesaret edemem ben yatarak yedirmeye Allah korusun.
Jsjshsh Minnikkizz şu an doyumluk olmaması gerek o yüzden rahat olun bizde 5 buçuk aylıkken başladık şu an 6.5 aylığız ama hala doyumluk vermiyorum emzirmek daha çok hoşuma gidiyor çok doyunca emmek istemez gibi
Minnikkizz Jsjshsh zaten anca ufalıyor doymuyor evet inşallah doyacağız zamanla. Ben emzirmiyorum mama. Ama ilk 3-4 ay emzirdim gerçekten harika bi duygu. Arada ağzına yine veriyorum ama sütüm yok sinirleniyor ama o bir kaç saniyelik temas bile yüzümü güldürüyor