menekse_kaya34 18 günlük kızım çok fena grip oldu büyük kızım hastaydı sanırım onadan bulaştı nefes alamıyor burnu tıkalı öksürüyor hapsiriyor doktora götürdüm ilaç veremem dedi çok uuzluyorum ne zaman geçecek bu ya daha iki gün oldu olalı
Bssraa2 menekse_kaya34 siz sarımsakları küçük küçük bölüp biraz ezin yutun sizden bebeğe geçsin bir çok insan tanıyorum öyle yapıyor bebeği hasta olunca doğal antibiyotik ama emziriyormusnuz
menekse_kaya34 Bssraa2 evet emziyorum ama benim sarimsaga alerjim var kendimi bildim bileli yiyemem onu