Missfistik 3 yaşında kız yiğenim var. Anne baba dışında bi şey demiyor. Göz teması var seslenşnce bakıyor kardesiyle falan boğuşuyor ama konuşamıyor bu bir otizm çeşidimi uzmana götürün demedim alınırlar diye
Mlkkrm Missfistik Yani otızım hemen denmez canım ama bence uyarın illa bir doktora gıtmesı lazım benım yıgenımde oyleydı kucakladım kendım goturdum onda goz teması falanda yoktu doktors mavı ekran rahatsızlıgı dedı yanı ekrana cok fazla maruz kalmıs otızımede gıdebılırmıs durum neyse daha sonra ekran olan herşey kaldırıdı bızım evler dahıl mısafırlıgı bıle gıtme dedı doktor tv acılmıyacaksa gıt dedı daha sonra iyi bir kres ve ozel ders aldı şuan her şeyi konusuyor aşırı ıyı kendını baya geliştirdi yanı kesinlikle doktora gıtmelı konusma egıtımi almalı 1 gun onun için 1 gundur sonucta yıgenın dusman degılsın ki
Bssraa2 Missfistik bazı bebek geç konuşabilir yinede takipte kalın ama 3 yaşından sonra konuşmaya başladı görümcenin kızı
Missfistik Mlkkrm Bssraa2 Mlkkrm Tosbikkkk aşırı ekran izletiyor annesi ondan sanırım. Otizm olsa göz teması olmaz adına dönüp bakmaz kardesiyle oynuyor temas kuruyor ınları yapmazdı sanırım
elifzumra0760 Benimde kardeşimin kizi 3 yaşında ve otizm konuşuyor, herşeyi konuşuyor çünkü tekrar yapıyor göz teması yok seslenince bakmıyor şuan özel eğitime gidiyor benim kızım 2 buçuk aylık o ağlayınca oda ağlıyor.RABBİM şifa versin yardım etsin.
Mlkkrm Asyadila Evet vardı kendi kendıne oynama tekrarlayıcı hareket isme asla bakmaması goz teması yoktu hep aynı oyuncakla oynardı ama şuan normal bır cocuk nasılsa ondan bıle daha akılı yeteneklı 3 yıl cabaladı anne babası sabah aksam etkınlıkler soslesme kres ozel ders her şey ama degdı oglu bir omur oyle kalmıyacak