Senede 2 kere ızıne çıkıyoruz çocuk ıllakı sık gormedıgı ınsanları toplu bır sekılde bır arada görünce korkuyor ağlıyor topluma girmek ıstemıyor :/ alıştırmam baya zor oluyor aşırı annecı babacı oldu bırakma korkusu sarıyor Bırde yabancı ortam eklenınce kötü oldu :/ bu günü durumlarda nasıl onerıler de bulunabılırsınız acaba yaşayan varmI