Burcum17 Eltim kullandı keçi sütüymüs 1 buçuk yaşına kadar kullandılar çok memnundu şuan 3 yaşında kızları maşallahı var.
Simy Burcum17 teşekürler ederim normalde sma optipro kullanıyordum eşim bundan almış keçi sütlu diye oğlum ayına göre kilosu çok düşük bu iy gelir eczaci önermiş bunu almış gelmiş bnde tereddüt ettim biraz
Omerinannesio Sütüm gelmediğinde kullanmıştım hem içerik olarak temiz hemde keçi sütü ilavesi. Mamalar içinde en iyisi bence aptmil falan hikaye
Simy Omerinannesio teşekkür ederim normalde sma optipro kullanıyordum eşim bundan almış gelmiş kilosu az bu iydiye önermiş eczaci öyle almış kullanmaya tereddüt ettim biraz