Kızlar selam oğlum 6 aylık 5. Aydan itibaren tadımlara başlamıştık doktorumla. Fakat sürekli uyuyor 🥲 uyanınca da aç kalkıyor aç olunca da direk mama istiyor ek gıda değil. (Emzirmiyorum) . Biz sofradayken masaya atılıyor o zaman ona da hazırlayıp koyuyorum bayaa yiyor ama hep akşam saatleri oluyor
. Nasıl ilerleyecegimi bilemedim 🥹