Benim de emzirme anında olmasa da sonrasında sızı oluyor hatta yanma diyebilirim. Çamaşır değmesine bile tahammül edemiyorum o derece yaniyor. Öyle bi durumda lansinoh kremim var bir de açık bırakıyorum öyle geziniyorum evin içinde. Bir de lahana ağrıyı kesiyor, soğuk uygulamasını yapıyorum.