2,5 aylık bebegim var sürekli akıp çapak oluyordu cocuk doktoruna götürdüm tedavi uyguladı geçmedi. Göz doktoruna götür bu bebegin gözyaşı damarı tıkalı dendi….
Bunu yaşayan var mı? Bu gözyaşı damarı tıkanıklığı kendiliğinden ya da geçmeye. Dostlar var mı?
Ne gibi sorunlara neden olur ilerde?