Kızlar kızım 11 aylık daha yürümüyor ilk adım ayakkabısı aldım içi full ortopedik 21 numara aldım Bana iyi gelmişti yani hatta bir parmak boşluk var ama herkes çok küçük duruyor daha yürümüyor zaten diyorlar yürüyene kadar ayakları büyür 22 numarası da yok 23 var Ne yapsam bilemedim ayağa 18.30 santim