Demett_k kızıma kotondan çiçekli bi etek ve paulmarktan sarı bi tişört aldım çocuk ne de olsa anlamasada hatırası olur biyere gitmesekte bayramlığını aldım kendimizde evdekilerden giyeriz bişeyler ama zaten eşim çalışacak bende kızımla evde olacağımız için eşofmanla geçirecem gibi ilk günü ikinci güne Allah büyük:)