Mrv-nil evet kimseye söylemiyorum zaten burda mecbur kaldım 😝 herkes uyumuyor diye biliyor 😀 maşallah sizinkine de çok şükür sağlığında bir sıkıntı yok kilo su da iyi tombik bebek benimki biraz küçük doğdu ama hemen toparladı tek sıkıntı sarılığı korkutuyor beni tekrarlar mı sarılık burda biri dikkat et sarılık olur demiş te sürekli çocuğun yüzüne bakıyorum acaba sarılık yine mi olur diye gözlerinde hala var çünkü az da olsa ve ağlayınca kaşlarını çattığında sarı oluyor