bebislihayat_ kızlar bebeğim 2.5 aylık, fisher pricenin dönencelerinden birini almak istiyorum.. aranızda kullanan ve artılarını eksilerini söyleyebilecek anneler var mıdır? bilgilendirmeler için şimdiden teşekkürler🤍
Keremikobayky bebislihayat_ ben aldım ama kullanamadım. Bebeğin olan uykusunuda kaçırıyo iyice cin gibi açılıyor gözleri. Belki uyanıkken yatan bebeği oyalar ama benim bebeğim uyandığı an yataktan çıkıp kucak veya babybjörnde oturmak isteyen bi bebek olduğu için uyanıkkende işe yaramadı. O bütçeyle fisher price ın farklı bi ürününü alabilirsin mesela o ay için deluxe piyano oyun halısı çok güzel oyalıyor