acabahamilemiyim bizde ilk başlarda pusetli vardı kendimiz almadık arkadaşımındı sonra kırıldı araba, baston aldık buda yatar pozisyona geliyor zaten bir kaç ay sonra oturmaya başlayacağı için baston alın dediler 4baby aldık 3 kademesi var çift yönlü de kullanılıyor evet memnunum oturmaya başlayınca daha güzel olacak hafif birde