Kızlar bugün spiral takmak için gittim doktora.kırkım yeni çıktı değerlerim takmaya müsait değilmiş hatta orda bir hemşire hamilemisin dedi şok oldum hayır dedim yeni kırkım çıktı dedim eşimle herhangi bir cinsel birlikteliğim olmadı dedim.1 ay sonra gel takalım dediler ama ben korkuyorum 1 ay nasıl korunacağımı bilmiyorum.yine hamile kalmaktan korkuyorum.Bu Beta HCG değeri ne zaman 0 olur acaba bileniniz var mı?bu süre içinde nasıl korunayım ?